18 Nisan 2012 Çarşamba

Koltuk Yaptım (-3 yaş) :)

Ahşap...

Her çağda, her ortamda eskimeyen malzeme.
Ben de hep sevmişimdir ahşapla çalışmayı. Daha önce keykel denemelerim oldu ahşaptan. Yani kesildiğinde, yontulduğunda gelen o müthiş reçine kokusunu çektim bir kere:) Geri dönüş yok ordan:)

Bu defa işlevsel bir şey yapmak istedim. Ama marangoz olmadığımı da biliyordum, o yüzden küçük bir koltuk yaptım. Malzeme olarak çam kullandım. Oyma olan kısımlarda kolay şekillendirilebilen balsayı tercih ettim. Kasayı oluşturan kısımlar çam. Yani sağlam oldu. İçine sığabilen her çocuğu taşıyor:)

Döşeme de benim için iyi bir deneyim oldu.





Hazırladığım macun için yanlış talaş kullanmışım. Ek yerlerindeki koyu renk o yüzden oldu.


Boyutlar:
Yükseklik: 45cm
Genişlik: 30cm
Derinlik: 27cm

12 yorum:

  1. Çok şirin görünüyor ellerinize sağlık. Döşeme güzel ama boyutlar madem çocuklara göre döşeme de biraz çocuklara hitap etse sanırım daha hoş olurdu ama bu şekilde de çok tatlı.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim.

    Ben genellikle büyümüş de küçülmüş gibi olan şeyleri seviyorum :)
    Yani bu klasik bi mobilya oldu, döşemesi çocuksu bir kumaştan olsaydı burda yapmaya çalıştığım şeyle ters düşecekti. Klasik bir berjer havası vermeye çalıştım.

    YanıtlaSil
  3. bu koltuk çok çok güzel ve çok ciddi:)oymalarını, döşemesini, kısacası herşeyi kendin yapman harika! ve ben de o minik ciddiyete yani döşeme kumaşına bayılıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim Ecer.

      Ciddiyet, evet. Çok güzel tanımlamışsın. Ben de o yönünü sevdim bu kumaşın :)

      Sil
  4. rengi,şekli,işçiliği herşeyiyle harika ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ayyüce.
      Beğenmene ve yazdığın şeylere çok sevindim:)

      Sil
  5. Valla çok güzel olmuş.. döşemede cuk oturmuş.. her şeyi yerli yerinde.. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Tasarıbell.

      Beğenmenize çok sevindim.

      Sil
  6. Bloguma hoşgeldin.Çok güzel olmuş çok beğendim çocuksu kumaş olmasada daha canlı albenisi olan kumaşlar dikkat çeker ama böyle çok güzel eline sağlık.Bende 11 mayıs itibarıyla deryanın dünyasında yaptıklarımı sergiledim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eliminişlediği,
      Teşekkür ederim. Beğenmenize sevindim.
      Çalışmalarınız çok başarılı. Takip edeceğim.

      Sil