12 Nisan 2012 Perşembe

Cengizhan Rölyef

Bir Cengizhan denemesi daha, evet:)

Çok resmedilen, birçok heykel denemesine de maruz kalan bir komutan. Çünkü en ünlü asyalılardan biri.
Tarihte hayranlık duyduğum bazı isimler var. Bunlardan biri de Cengizhan.

"Heykeli dikilecek adam" denir ya ben de öyle yaptım:) Ama bu dikilen değil asılan türden bir heykel; rölyef.

Kilden (çamur) çalıştım, sonra alçı kalıbını aldım, sonra polyetser döküm yaptım alçı kalıbın içine. Kalıptan çıkınca son düzeltmelerini yaptım ve boyadım.

Kil modelin resmi:

Son hali: 
Boyut: 60X40

Bir önceki yazımdaki mozaik çalışmam gibi bunu da hediye ettiğim için elimde eski resimleri var.
O yüzden resim kalitesi için yine affınıza sığınıyorum.

Ayrıca işlerimin yoğunluğu nedeniyle fotoğraflamak için bir mekan hazırlama vakti bulamadığımdan dolayı eski işleri paylaşıyorum. En yakın zamanda yenileri de gelecek:)

6 yorum:

  1. ellerinize sağlık, çok güzel bir çalışma olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beğenmenize sevindim.

      Sil
  2. çok güzel... ve renkleri de harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ecer. Bu şekilde boyama tekniği çok da keyifli.

      Toz boyayı gomalakla karıştırıp boyamıştım. Üstüne de toz bronz yaldızı patine yaptım.

      Sil
  3. Çok, çok başarılı. Ellerinize sağlık.

    Keşke yapım aşamalarıyla birlikte görebilsek..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim:)

      2002 yılıydı sanırım. Kil halinin resmini bulduğuma bile sevindim.
      Dijital makina filan da yok:)

      Sil