13 Şubat 2014 Perşembe

Maket Opel-Isuzu Dönüşümü

Ankaralı olanlar bilir, sütçü arabası Isuzu TFR. Ben de Ayaş'lı olunca çok aşina olduğum ve seyretmenin çok haz vereceği modellerden biri benim için bu pick-up. Baktım bu arabanın maketi veya oyuncağı yok kendim yapayım dedim:) Opel Frontera SUV ve Isuzu TFR pick-up arasındaki benzerlik olmasa cesaret edemezdim tabi:)


Ama ölçek olarak bunu hayal etmemiştim. Aslında ölçek yazmıyor ama 1/64 civarında olmalı.
Birkaç hafta önce geçti elime bu suki oyuncak. Gelir gelmez parçaladım ve çalışmaya başladım. Bir pazarımı aldı bitirmek ve aşağıdaki son derece kalitesiz fotoğraflarda göreceksiniz çalışmamı. Cep telefonuyla çekmiştim, fotoğraflara hiç bakmadan sonuna kadar çekmişim hepsini (bilgisayara atınca netleşeceğini düşündüm).Yaptığım işin heyecanı da var tabi, elim titremiş de olabilir:)

































2 yorum:

  1. ne çok emeek.... ellerine sağlık Hüseyin:) senin bu titizliğine ve sabrına hayranım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Selen. Blogun hayırlı olsun ve bloguma da hoşgeldin:)
      Sanırım ben arayı baya açıyorum. En son yayınımı geçen yıl yapmışım ve o da 2013'ün tek yayınıymış:)
      Görmene ve yorum yazmana sevindim. Ayrıca titizlik ve sabır konusu için de teşekkür ederim.

      Sil